2007-08-26

Bohater 英雄

Nie bede pisac o tym filmie. Tak duzo juz recenzji padlo, ze po prostu nie warto. Wiec tylko informuje: widzialam. Chcialabym obejrzec Cesarza i zabojce dla rownowagi, bo zirytowal mnie ten populistyczny gniot.
Przesadzilam. Film jest ladnie zrobiony. Ale trzeba by wyciac ostatnia godzine gadania jak to wladca ma racje, a ciemny motloch tego nie rozumie, ze wladca robi dobrze dla ludu i w ogole jest jak w bajce. Grrrr. Wpienilo mnie to oblednie. A moglo byc tak pieknie!!
Podobaly mi sie stroje, kolory, dobor muzyki. Staruszek przygrywajacy do walki. Bawily mnie sceny z odbijaniem sie wojownikow od powierzchni wody - nie zeby reszta walk byla bardziej prawdopodobna, ale to juz mnie rozwalilo! - pewnie gdybym to ogladala w kinie, byloby inaczej.
Tyle. Nie warto sie nad tym filmem tak roztkliwiac, jak to niektorzy czynia :P

這部電影好看. 但是有一個大大的問題. 秦始皇帝跟無名的聊 - 他們的意思是王子聰明, 人民太笨了, 不懂王子的想法最棒, 不懂王子只要讓國家變成最好的. 我受不了這樣的宣傳.
內容我不喜歡. 但是有非常好的音樂, 漂亮的顏色, 漂亮的衣服. 有的鏡頭很好 - 比如說雨裡的打仗, 寫書法等等. 但是政治的內容讓我不喜歡這部電影.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę, nie anonimowo!
Ze względu na zbyt dużą ilość trolli, musiałam włączyć moderowanie komentarzy. Ukażą się więc dopiero, gdy je zaakceptuję. Proszę o cierpliwość.