2007-11-22

Zhao Peng 趙鵬

Dlaczego istnieje sogou? Dlaczego istnieje baidu? Dlaczego, ach dlaczego mozna sciagac muzyke? Dlaczego jestem chinskopopowym otaku?
Zakochalam sie w tym przystojniaku. Mniejsza o wyglad. Kazdy wie, ze lece na piekne meskie glosy. Kazdy sie dziwi, ze moge wielbic Azjatow mimo calej ich piskliwosci. No dobra, Azjaci sa wyjatkiem i lubie ich nawet, jak romantycznie zawodza falsecikiem. Ale Zhao Peng jest inny. Duzo mowi fakt, ze wydal plyte zatytulowana "The greatest basso". To wlasnie Tian mi mi z tej plyty zmusilo mnie do sciagniecia wszystkiego, co znalazlam w jego wykonaniu.

Moglabym pisac godzinami o jego miodowym glosie, o pieknych aranzacjach dawnych piosenek, spokoju wykonania i alikwotach. Ale wystarczy powiedziec: wyobrazcie sobie, ze Frank Sinatra byl Chinczykiem - to wlasnie jest Zhao Peng.

愛上了他的聲音. 我叫他"中國的弗蘭克.西納特拉". 他的聲音好像蜂蜜, 那麼低, 那麼深, 那麼甜!! 我一聽他的"甜蜜蜜", 就從搜狗下載他所有的歌. 好可惜, 大部分只是兩分鐘的試聽... 不過我還是很高興有搜狗這個網頁 ^.^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę, nie anonimowo!
Ze względu na zbyt dużą ilość trolli, musiałam włączyć moderowanie komentarzy. Ukażą się więc dopiero, gdy je zaakceptuję. Proszę o cierpliwość.