2007-12-10

灰白頭髮 pierwszy siwy wlos na skroni mej

No dobra. Nie czarujmy sie. Nie pierwszy. Nie ostatni. Ale jest ich wiecej. Czyzby stres? Nie jestem Japonczykiem, wiec nie bede ukrywac siwych wlosow az do momentu zostania dziadkiem. Zreszta, male prawdopodobienstwo zostania dziadkiem tez nie sprzyja takim akcjom. Nie powiesze sie, nie zaczne panikowac, nie bede nawet sadzic, ze jestem stara. Siwe wlosy sa ladne. Oczywiscie, jest wiele typow siwizny - i nie wszystkie sa ladne, ale to sie da wystylizowac. Jeszcze rozumiem kobiety cierpiace z okazji koloru wlosow, ale faceci? Oni naprawde przeginaja. Ostatnio Przyjaciel mi sie skarzyl, ze nawet fryzjerka skonstatowala, ze ma coraz bielsza skron, ale siwizna bylaby ok, tylko lysiny sie boi. A tak w ogole, to przeciez wszystcy sie starzeja i swiat jest okropny. Rany Julek! Nie wiem, jak was, ale mnie najbardziej pociagaja szpakowaci faceci. Lysi tez sa ok, pod warunkiem, ze nie zaczesuja resztek na srodek czachy. Moi ukochani aktorzy - Bruce Willis z czolem opadajacym na plecy, Sean Connery, ktory wyprzystojnial, jak osiwial, no a od moich najukochanszych Starszych Panow (Dwoch) zaczynajac. Przybora to moj ideal mezczyzny. Nie dosc, ze siwy, to jeszcze lysiejacy :) No, gdyby mial jeszcze skosne oczy... :D W kazdym razie ani lysina, ani siwizna w zadnym wypadku nie dyskwalifikuja!
Pisze od rzeczy. Czy bardzo widac, jak nie chce mi sie wracac do nauki? Ratunku!! :(

找到了好幾個灰白頭髮. 看起來最近壓力太大. 我二十三歲就看到了第一個白色髮, 但是最近這樣的頭髮越來越多. 依我看這不是問題. 如果頭上只有一個顏色, 就很無聊, 對吧? 我不要著色. 我喜歡灰色. 晴天時就變銀色... 我最喜歡的演員都已經夾雜白髮的 - 比如肖恩·康納利 (愈老愈帥喔!). 這樣的男人才有男子氣概的. 我不喜歡男孩子 - 我喜歡男人!!
一個朋友說他怕他會變禿頭. 我真不明白為何他怕!! 無毛的男人多麼性感的! 你們看布鲁斯·威利斯吧!!
親愛的朋友, 你不要怕, 你沒有那麼老 (我不老, 但我也有白色頭髮), 而且你會越來越帥! :-*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę, nie anonimowo!
Ze względu na zbyt dużą ilość trolli, musiałam włączyć moderowanie komentarzy. Ukażą się więc dopiero, gdy je zaakceptuję. Proszę o cierpliwość.