2007-12-21

冬至快樂!! Wesolego przesilenia!

Z okazji jutrzejszego przesilenia zimowego powinnam jesc tangyuan z przyjaciolmi, najlepiej bedac gdzies na Tajwanie. Zamiast tego pochlona mnie przygotowania do kolacji wigilijnej, a nasze pierogi wcale a wcale do tajwanskich podobne nie sa :( Ale cieszy mnie powrot do domu i cieszy mnie posiadanie Losta na kompie (dzieki, Dom!).
Zycze Wam wszystkiego dobrego na Swieta. Obojetnie, czy jest to dla Was wazne Swieto, czy tylko dolce far niente - przezyjcie tan czas jak najlepiej :)
好想吃湯圓喔...好想見臺灣朋友的面...好想到臺灣去...
聖誕節快來了. 祝你們一切順利, 好好的日子. 你們好好休息吧!:*
メリークリスマス! 明けましておめでとう
Merry Christmas!
I tak dalej...
A wlasciwie... Przeciez nawet mam wypisane jakich narodowosci ludzie mnie odwiedzaja. Wiec:
Dla Malezyjczykow i Indonezyjczykow: Selamat Hari Natal
Dla Argentynczykow: Feliz Navidad
Dla Bulgarow: Tchestita Koleda
Dla Wegrow: Kellemes Karacsonyi unnepeket
Dla Turkow: Noeliniz Ve Yeni Yiliniz Kutlu Olsun
Dla Niemcow: Froehliche Weihnachten
I starczy :D

1 komentarz:

  1. Wszystkiego, wszystkiego z okazyji przesilenia, oraz Święta Godowego (Słowianie) ;).

    OdpowiedzUsuń

Proszę, nie anonimowo!
Ze względu na zbyt dużą ilość trolli, musiałam włączyć moderowanie komentarzy. Ukażą się więc dopiero, gdy je zaakceptuję. Proszę o cierpliwość.