2011-07-30

他不爱我 On mnie nie kocha

Jedna z niewielu chińskich piosenek, której nauczyłam się w całości na pamięć po kilkukrotnym wysłuchaniu... A wtedy jeszcze trafiła w czas, kiedy dość dokładnie wyrażała moje uczucia ;) Piosenka wspaniałej Karen Mok.


他不爱我
On mnie nie kocha
牵手的时候太冷清
ozięble trzyma za rękę
拥抱的时候不够靠近
obejmuje nie dość blisko
哦他不爱我
och, on mnie nie kocha
说话的时候不认真
niczego nie mówi na poważnie
沉默的时候又太用心
za to pilnie milczy
我知道他不爱我
wiem, że mnie nie kocha
他的眼神说出他的心
zdradziły to jego oczy
我看透了他的心
przejrzałam na wylot jego serce
还有别人逗留的背影
w którym jeszcze pełno śladów po innej
他的回忆清除得不够干净
ma niewystarczająco dokładnie wyczyszczoną pamięć
我看到了他的心
dojrzałam w jego sercu
演的全是他和她的电影
film o nim i o niej
他不爱我
on mnie nie kocha
尽管如此
a mimo to
他还是赢走了我的心
zdołał zdobyć moje serce...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę, nie anonimowo!
Ze względu na zbyt dużą ilość trolli, musiałam włączyć moderowanie komentarzy. Ukażą się więc dopiero, gdy je zaakceptuję. Proszę o cierpliwość.