2015-05-12

Szmaragdowozielone Jezioro 翠湖

Ja wiem, że jestem nudna. Ale co ja mogę poradzić na to, że każdy spacer nad Jeziorem sprawia, że pokochiwuję* to miejsce jeszcze bardziej? Wiosną jest mocno zielone; w ostrym słońcu mój kiepski aparat ma problem z wychwyceniem żywych barw. Idę z zakupami, kładę torby na ziemi, wyciągam aparat i robię zdjęcia, a przechodnie przystają zdziwieni: przecież turyści nie robią zakupów warzywnomisienowych na targu, a już zwłaszcza, gdy są biali!
Każdy spacer nad Cuihu się tak kończy. Tyle, że rzadko mam przy sobie aparat...

*to JEST słowo. A przynajmniej powinno być.

2 komentarze:

  1. I Ty nie umiesz robić zdjęć? Biały dzień, słońce, a park sprawia wrażenie, jakby tam nie było nawet pół człowieka. To jest Sztuka!

    OdpowiedzUsuń

Proszę, nie anonimowo!
Ze względu na zbyt dużą ilość trolli, musiałam włączyć moderowanie komentarzy. Ukażą się więc dopiero, gdy je zaakceptuję. Proszę o cierpliwość.