2017-01-14

bób z kolendrą

Jedną z największych zalet Kunmingu jest fakt, że na tutejszych targach cały rok mam dostęp do świeżych warzyw, w Polsce uważanych za sezonowe. Jednym z takich warzyw jest mój ukochany młody bób, który w Kunmingu często smaży się z zieloną kolendrą. Ja wersję smażoną zmieniam w domu we wstępnie gotowaną, ale oczywiście Wy możecie zrobić po swojemu.

Składniki:
  • młody bób
  • łyżeczka soli
  • pęczek kolendry
Wykonanie:
  1. Gotujemy bób al dente w wodzie z solą. Odsączamy.
  2. W międzyczasie siekamy kolendrę.
  3. Na niewielkim ogniu obsmażamy bób, dodając posiekaną kolendrę.

7 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli się nienawidzi kolendry, można zastąpić pietruszką ;)

      Usuń
  2. Wygląda apetycznie! Mam (może głupie) pytanie: czy zjadasz z łupinkami? Ja uwielbiam bób, ale po ugotowaniu w czasie jedzenia obieramy / wyciskamy go z resztą domowników z skórki. Może po podsmażeniu zjada się cały?

    OdpowiedzUsuń
  3. W takim razie sięgam po zapas z zamrażalnika, i biorę się do pracy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powodzenia :) Kiedy wykonasz i skonsumujesz, podziel się wrażeniami :)

      Usuń

Proszę, nie anonimowo!
Ze względu na zbyt dużą ilość trolli, musiałam włączyć moderowanie komentarzy. Ukażą się więc dopiero, gdy je zaakceptuję. Proszę o cierpliwość.