2011-03-18

Tylko Tyś w moim sercu, nie on

To specjalnie dla Beatki, 黃小琥 Żółta Bursztynka w wydaniu latino ;)




我的心里只有你没有他
Tylko Tyś w moim sercu, nie on
你要相信我的情意并不假
musisz wierzyć, że to uczucie nie jest kłamstwem
只有你才是我的梦想
Tylko Ty jesteś moim marzeniem
只有你才叫我牵挂
Tylko o Ciebie dbam
我的心里没有他
W moim sercu nie ma go.
我的心里只有你没有他
Tylko Tyś w moim sercu, nie on
你要相信我的情意并不假
musisz wierzyć, że to uczucie nie jest kłamstwem
我的眼睛为了你看
moje oczy patrzą na Ciebie
我的眉毛为了你画
moje rzęsy maluję dla Ciebie
从来不是为了他
nigdy nie dla niego!

I tak dalej :)

2 komentarze:

  1. Ale, że dla moi? Czy jakiejś innej Beatki? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A w ogóle to podobie mnie się. Już dodałam do kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń

Proszę, nie anonimowo!
Ze względu na zbyt dużą ilość trolli, musiałam włączyć moderowanie komentarzy. Ukażą się więc dopiero, gdy je zaakceptuję. Proszę o cierpliwość.